- fasad

Jag tänker fan bli social nu. Hatar att vara som jag är. Blyg, tyst, pratar aldrig med folk jag inte känner/som inte pratar med mig först... jag vill inte vara sådan.

Jag tror inte att jag någonsin kommer att lyckas med att bli en sån som alltid vill prata med alla och lära känna massor av nytt folk hela tiden. Inte på riktigt. Jag är alldeles för rädd för att folk ska tycka att jag är helt dum i huvudet (och den risken är nog väldigt stor).
Jag ska försöka sätta upp en fasad. En oblyg. Jag kommer fortfarande att vara rädd för att folk ska hata mig eller något, men jag ska låtsas för mig själv att jag inte är det. Om jag är tillräckligt bra kanske jag tror på det till slut.





Vem försöker jag lura? Som om jag skulle klara av det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så där känner jag också!.. Kan typ aldrig prata med någon om den inte snackar med mig först, fastän jag vill. Rädsla för att bli helt dissad tror jag.



Men jag är inte blyg, jag tycker verkligen inte det..elller jag kan bli det ibland men min kompis sa till mig typ att första intrycket av mig är att jag är blyg :S haha.. kul va.

2009-05-18 @ 19:06:46
URL: http://unpretty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0