- jag hade shorts!!


Igår gick jag promenad för första gången på väldigt länge... har knappt gått någonting alls på hela lovet. Jag jobbar ju, och när jag har kommit hem har jag oftast varit så trött att jag inte har orkat göra någonting alls. Men som sagt, igår blev det promenad.
Eftersom det var så himla varmt bestämde jag mig, efter många om och men, för att ha på mig shorts utan leggings under. Jag tog ett par som jag har klippt av själv, de var tidigare ett par jeans som gick sönder. Perfekt då att jag kunde klippa dem så långa som jag ville ha :) De täcker nästan ärren.
I alla fall så var det kanske inte sådär jättejättesmart att sätta på mig shorts. Det är fasen svårt att ha så fula ben som jag har. De är liksom tremönstrade! Prickiga, fläckiga och randiga. Åh så vackert.
I alla fall, när jag gick kände jag mig sjukt obekväm. Jag försökte gå där det inte var så mycket folk. Gissa om jag inte möter två tjejer från min högstadieklass? (som jag var kompis med men inte har särskilt mycket kontakt med nu)
Och sen tänkte jag gå en väg, men så såg jag att det var bilbingo på parkeringen jag skulle gå förbi. No way att skulle gå framför alla de där bilarna! Så det fick bli en kortare väg. Sen, lite längre fram, möter jag massor ett helt fotbollslag som just hade slutat träningen (antar jag?). Killar, ca 4-5 år yngre än mig. Uuuuh! Jag fick panik. Och just när jag hade gått förbi allt folk så ser jag tre tjejer i min ålder sitta på en trottoar lite längre fram. De hade ansiktena vända åt mitt håll, och gud vad hemskt det var. Jag höll på att börja tjuta (lite fjantigt, ja).


Både igår och idag har väl gått sådär i matväg. Har ätit för mycket till mellanmål (eller tja, på kvällen igår) både igår och idag... bättre idag än igår dock. Oftast känner jag ingen motivation, jag sitter bara hatar mig själv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0