- skratta eller gråta?


Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vara glad eller inte.

Jag har ätit så sjukt jävla mycket idag. Det är inte på långa vägar okej och jag hatar mig själv för det.

Vad som ändå känns lite bra är att jag har beställt en ny kamera. Äntligen! Jag har redan en systemkamera, men den här är bättre. Syster ska få köpa den gamla.
Det som nästan är bäst av allt är val att pappa betalar halva. Strax över 10 000 kr kostar den (dyrt!). "För att du har varit så flitig i skolan hela året", sa han. Snällt eller vad? :D
Det här motsäger väl ungefär allt jag skrev om studentpresenter igår. Om jag får en halv systemkamera när jag slutar tvåan, borde jag inte få något fint när jag slutar trean då?
Jag vet inte. Jag tror fortfarande inte att mina föräldrar ser studenten som något sådär jättestort.

Ännu en gång lyckas jag låta som en bortskämd unge som bara bryr sig om att få grejer. Suck.
Och jag mår illa för att jag har ätit så jävla mycket. Död åt mig.
Dessutom ska jag börja sommarjobba imorgon. Det lär bli läskigt, jobbigt och dötrist.

Kommentarer
Postat av: -Moi

Svar: Ja det suger så äckligt mycket!



Kroppen mår bra av att överäta ibland - och jag vet hur jäkla dåligt man mår av det. Men det är bra.

2009-06-17 @ 14:17:49
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0