- jag förstår mig inte på mig själv

Just nu känner jag verkligen att jag vill gå ner i vikt. Varför köper jag då massor av onödiga saker som jag kommer behöva äta upp?
Var och handlade med mamma idag, och jag plockade i massor av saker i vagnen som jag tyckte att vi skulle köpa. Bröd (visserligen relativt bra sådant, så det är väl bättre om jag äter det än massa annat bröd), risifrutti (sån där med mammagryn - mer kcal än vanlig, tror jag?), avocado (hmm, jag tror inte ens att jag gillar det), yoghurt (med smak av banan, ananas och kokos. Det lät bara så spännande. Men det är 85 kcal/100g!!) och chokladsås med banansmak (vaaaaaarför?). Dessutom köpte syster en chokladkaka som jag har fått två rader av eftersom hon snodde av min choklad en gång.

Jag blir bara fetare och fetare för varje dag som går.


Kommentarer
Postat av: F

stay strong <3

2009-06-25 @ 23:32:09
URL: http://keepmysecrett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0